Vážení zákazníci,
vzhľadom na súčasnú situáciu je pozastavené prijímanie aj vybavovanie reklamácií a odstúpenie od zmluvy (vrátane už k nám prijatých).
Prosíme neposielajte zásielky tohto typu, oddelenie pre ich vybavovanie je po dobu karantény uzavreté.
O opätovnom spustení Vás budeme informovať na tomto mieste.
Odstúpiť od zmluvy bude možné aj po uplynutí zákonnej lehoty.
Ďakujeme za pochopenie
Parfemy-Premier.skVážení zákazníci,
vzhľadom na súčasnú situáciu je pozastavené prijímanie aj vybavovanie reklamácií a odstúpenie od zmluvy (aj už k nám prijatých).
Prosíme, neposielajte zásielky tohto typu, oddelenie pre ich vybavovanie je po dobu zhoršenej epidemiologickej situácie uzavreté.
O opätovnom spustení Vás budeme informovať na tomto mieste.
Odstúpiť od zmluvy bude možné aj po uplynutí zákonnej lehoty.
Ďakujeme za pochopenie
Parfemy-Premier.sk
Vážený zákazník,
pripravili sme pre Vás jednoduchú formu, ako reklamovať tovar, ktorý ste u nás zakúpili. Nasledujúci sprievodca Vám celý proces zjednoduší a vy tak iba odošlete tovar na adresu nášho reklamačného oddelenia alebo donesiete tovar na našu pobočku. Začnite zadaním vášho emailu a čísla objednávky. V prípade, že neviete číslo objednávky, nechajte si zaslať email s históriou vašich posledných objednávok.
Dôležité odkazy a články
Certifikovaný obchod
Vlastníme certifikáciu Overené zákazníkmi.